NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال القوة الخارقة وغموض كريشنا | السلسلة الثانية | عشرة أجزاء | 14/11/2022

تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع
حبيبي قلبي تسلم تعبينك معانا و**** ♥

• عجبني
التفاعلات: mahmoud258
النااااالته تنزل بكرهههههههه مستحيل يكون ماااات
😂😂😂😂😂مش لدرجه يعني بس هتكون خلال يومين مش كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصراحة انت ابدعت فعلا وبحييك
وتوقعي ان كريش استغاث بالملك رمسيس ومامتش 🤣🤣🤣🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😂😂😂توقعك قريب جدا حول تاني

توقعي ان كريشنا عايش هو عمل كل دا بدماغه ورمسيس الثاني اكيد مش هيسيبو لانو مراقب كل حاجه و ملك الظلام مقالش عليه التعويذه بتاعت عدم الاحياء ويقدر يرجع ثاني اكيد يعني مش هيموت وهيتولد في *** جديد ونعيد القصه 🤣 وشابوه ليك عمتا يابرنس
همووووت 😂😂😂😂لا مش هيتولد ماتقلقش كنت قريب من توقع حول تانى

جامده بس حرام كده بعد الغياب ده كلو ترجع بحاجه صغيره ويعالم هتنزل السلسله الجديده امتا بس شابوووووووووو🥰
اخويا الجدع بعد يومين مش كتير عشان هعملكم حاجه جامده 🥺♥

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Elza7im و ملك البحار
(. شوية تشجيع بقااا عشان اعملكم عظمه في الجزء لاخير هوعدكم بحاجه جامده بس عوز في الماقبل تشجيعك بكلمة تفرحني
.). اممممممممممممم انا عجزت لساني اقولك كلام يوفيك حقك شوف ياغالي وانا احبك ممكن تسلف حبيبك مجموعة كلمات اقدر من خلالها اوفيك حقك على فكره اخوك وفي وراح اقضيك
تحب اقولك شكرا على مجهودك
والا اقولك شكرا على الوقت اللي قضيته لامتاع متابعيك والقراء
والا صبرك على النقد اللي لقيته
والا اقولك انت ابدعت
والا على وفائك بنزول القصه في ميعادها
والا
والا
والا
دا مافيش كلام يجزيك حقك بغض النظر عن الاخطاء بس زي ما تقول تعودنا عليها وأصبح عندنا فكرة عن طريقة كتاباتك
احييك واشكرك من اعماق قلبي تسلم ايدك يا غالي انا بالنسبه لي انا منتظر السلسله الثالثه حتى ان شاء***** دلوقتي هههههههههههههههههههه
تمنياتي لك بالتوفيق والنجاح في جميع اعمالك اخوك حاكم الشات
حبيبي قلبي و**** ياملك الشات ووتسلم ياحبيبي قلبي و**** ♥♥♥

• عجبني
التفاعلات: حاكم الشاات
كريش الفخم الي بيجيب من الاخر شابو ليك يا برو والقفل جامد فشخ ومستني الجديد
حبيبي قلبي و**** تسلم يابرو قريب انشاء ****

تمام بالنسبه ل كريش مماتش لاكتر من سبب
اولا عشان كريش يموت لازم يموت من حد اقوي منه او شخص معاه السيف اللي اصلا مختوم ع كريش
ثانيا كريش شاف كل حاجه حصلت ف الماضي ولو كان كمل المعركه قدام ملك الظلام كان هيخسر تاني وهوا فضلت انه يمثل الموت
ثالثا محدش يعرف مستوي سحر كريش وصل لفين ممكن يكون كل ده وهم كريش معاه الخلود زي محصل مع سمير بالظبط
رابعا والاهم محدش يعرف اللي حصل ف اربع سنين غيبوبه اللي هوا اصلا كان بيدرب فيهم مع كايا وكمان يومين قبل المعركه مع رمسيس
خامسا كريش يقدر يشوف اي حد اقل منه ف القوه معني كدا انه عرف الخوار اللي دار بين المخادع وملك الظلام

ياتري كريش عايش ولا لا
هذا ما سنتحدث عنه ليله الخميس
الساعه الثامنه مساء كان معكم الخديوي من برنامج الهبيد ابو هبده جنان 😂😂😂
عطلاق اخويا الجامد انت قريب جدا من التوقع الصح و**** 😂

انا متوقع أن كريشنا عمل شكل ذى ما علاء الدين عمل على شان علشان يبقى بمظهره ويقنع الكل إنه مات بس هو راح مع الملك رمسيس الثاني

• حبيته
التفاعلات: boya brat
بس انا بحييك يا خويا على الروعة ديه ومنتظر السلسلة الجديدة فى خلال يوميين بالكثير علشان احنا مش هقدر نستنى من روعة النهاية بتاعت السلسلة ديه

• حبيته
عطلاق اخويا الجامد انت قريب جدا من التوقع الصح و**** 😂
مردتش اطول ف الهبد اكتر من كدا يسطاا كان فيه هبد تاني بس قولت اسيب شويه لبعدين 😂😂😂

• بيضحكني
انا متوقع أن كريشنا عمل شكل ذى ما علاء الدين عمل على شان علشان يبقى بمظهره ويقنع الكل إنه مات بس هو راح مع الملك رمسيس الثاني
و**** العظيم انت قريب 😂

بس انا بحييك يا خويا على الروعة ديه ومنتظر السلسلة الجديدة فى خلال يوميين بالكثير علشان احنا مش هقدر نستنى من روعة النهاية بتاعت السلسلة ديه
بكره انشاء **** هينزل ياحبيبي ♥

مردتش اطول ف الهبد اكتر من كدا يسطاا كان فيه هبد تاني بس قولت اسيب شويه لبعدين 😂😂😂
اهبد براحتك احنا مطولين مع بعض 😂😂😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: El_5dewy و timo2025
اهبد براحتك احنا مطولين مع بعض 😂😂😂
باقي الهبد لما اشوف الجزء اللي جاي مستني اعرف حاجه واقولك ع الهبد الباقي

متقلقش نفسي طويل 😂😂😂

• بيضحكني
لا بجد بجد حاجه جااااااااااااااااااااااامده اووووووووووووووووى اى ياعم الحمدان ده متتاخرش علينا بقا فى السلسله التالته والنبى

• حبيته
باقي الهبد لما اشوف الجزء اللي جاي مستني اعرف حاجه واقولك ع الهبد الباقي

متقلقش نفسي طويل 😂😂😂
حبيبي و**** 😂🎧

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%